Dieta truskawkowa – najważniejsze informacje

0
61

Niskokaloryczne i smaczne truskawki mają wielu sympatyków. Wielu z nas sięga chętnie po te owoce, traktując je jako smaczną przekąskę lub wspaniały dodatek do wielu deserów. Czy mogą się one okazać podstawowym składnikiem diety?

W jaki sposób może wpłynąć na nasz organizm dieta truskawkowa?

Same truskawki to smaczne i bardzo zdrowe owoce, które mogą nas zaskoczyć swą wartością odżywczą. Są one rewelacyjnym źródłem kwasu foliowego, znajdziemy w nich też sporo wartościowego błonnika. Po truskawki warto też sięgać ze względu na znajdujący się w tych owocach potas, będący cennym wsparciem dla naszych mięśni i dla serca. Truskawki to również cenne przeciwutleniacze oraz takie witaminy, jak witamina K oraz witamina C. Dieta truskawkowa może zatem korzystnie wpływać na nasz układ immunologiczny oraz na nasze naczynia krwionośne.
Czy dieta oparta tylko i wyłącznie na tych owocach może się okazać dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą się możliwie jak najszybciej uporać ze zbędnymi kilogramami? Czy bazowanie na truskawkach będzie dobrym sposobem na odchudzanie się?

Sposób na odchudzanie się

Dieta truskawkowa przez wielu uznawana jest za rewelacyjny sposób na odchudzanie się. Czy tak jest w rzeczywistości? Nie. Niskokaloryczne i zdrowe truskawki nie mogą stać się głównym składnikiem diety, a z pewnością nie pomogą nam one w walce ze zbędnymi kilogramami. Dlaczego? Bo truskawki wzmagają apetyt, zatem dieta bazująca na nich może się okazać początkiem problemów związanych z sylwetką. Jeśli ktoś zdecyduje się skorzystać z diety truskawkowej, musi pamiętać o jednym – nie może ona trwać dłużej, niż trzy dni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here